Cloud softverska rješenja
Evolva nudi cloud uslugu koja omogućava da poslovnom rješenju pristupate bilo kada i bilo gdje.
Prednosti cloud rješenja
Dostupnost 24h dnevno
U bilo koje vrijeme pristupate rješenju putem interneta, gdje god se nalazili.
Brz početak korištenja
Za korištenje rješenja trebate samo internet dok o cijeloj IT infrastrukturi brinu naši stručnjaci.
Sigurnost i pouzdanost
Vaši podaci su na
pouzdanim serverima uz redoviti
backup podataka.
Sve potrebno za Vaš poslovni proces
Sve što je potrebno za rad Vašeg rješenja osigurano je putem cloud servisa.
Najčešća pitanja
Kako mogu početi?
Slijedite korake registracije za Evolva cloud rješenje i dobit ćete pristupne podatke
za korištenje putem interneta.
Brzo i jednostavno!
Što je sa podrškom korisnicima?
Svakodnevno poboljšavamo rad cloud rješenja za bolje korisničko iskustvo,
a za dodatne zahtjeve na raspolaganju je naša korisnička podrška.
Kako se obračunava korisnička podrška?
Svaki paket Evolva cloud rješenja uključuje određen broj sati korisničke
podrške koji se mogu iskoristiti unutar 1 godine. Obračunavamo vrijeme utrošeno
na telefonsku i email podršku uz potrebne analize.
Utrošio sam sve sate korisničke podrške, što sad?
Dodatni sat korisničke podrške naplaćuje se 300,00 kn/sat + PDV uz prethodnu
ponudu s naše strane i odobrenje ponude s Vaše strane.
Trebam više prostora za podatke i datoteke.
U korisnički paket uključen je određeni prostor za podatke i datoteke, a
dodatni prostor naplaćuje se prema
cjeniku.
Gdje se nalaze moji podaci u cloudu?
Svi podaci iz Evolva cloud rješenja nalaze se u podatkovnom centru kod pouzdanog
pružatelja hosting usluga.
Kako se prati rad cloud aplikacija?
Naši nadzorni alati svakih 5 minuta kontroliraju rad cloud servisa te nas
obavještavaju u slučaju zastoja.
Kada će se ukloniti zastoj?
Sa otklanjanjem uzroka zastoja krećemo odmah i rješavamo takve situacije
unutar našeg radnog vremena. Radno vrijeme Evolve je 8-16h od ponedjeljka
do petka, izuzev blagdana i praznika.
Aplikacija ne radi. Što da radim?
Ukoliko problem nije riješen u kraćem razdoblju molimo da nam javite
telefonom: 042/658-550 ili emailom na:
podrska@evolva.hrŠto ako želim prestati koristiti uslugu?
Nakon prestanka korištenja Vaši podaci i datoteke će biti bespovratno obrisani.
Prije brisanja možete zatražiti isporuku arhive u obliku Excel tablica i datoteka.
Da li redovito radite poboljšanja?
Da, svakodnevno analiziramo rad cloud servisa i poboljšavamo cloud
poslovne aplikacije za bolje korisničko iskustvo.
Trebam rješenje kakvo ne mogu naći.
Odlično! Vrlo rado ćemo saslušati Vaše zahtjeve i vidjeti što možemo ponuditi.