Cloud softverska rješenja



Evolva nudi cloud uslugu koja omogućava da Vašoj poslovnoj aplikaciji pristupate bilo kada i bilo gdje. Bez obzira da li koristite neke od postojećih Evolva rješenja ili želite novu aplikaciju po mjeri zatražite cloud uslugu kako biste iskoristili sve pogodnosti web tehnologije.


Prednosti cloud rješenja



Dostupnost 24h dnevno
U bilo koje vrijeme pristupate aplikaciji putem interneta, gdje god se nalazili.
Brz početak korištenja
Za korištenje aplikacije trebate samo internet dok o cijeloj IT infrastrukturi brinu naši stručnjaci.

Sigurnost i pouzdanost
Vaši podaci su na pouzdanim serverima uz redoviti backup podataka.
Sve potrebno za Vaš poslovni proces
Sve što je potrebno za rad Vaše aplikacije osigurano je putem cloud servisa.

Najčešća pitanja



Kako mogu početi?
Zatražite cloud uslugu za Evolva aplikaciju i dobit ćete pristupne podatke putem kojim možete odmah koristiti aplikaciju putem interneta. Brzo i jednostavno!
Što je sa podrškom korisnicima?
Svakodnevno poboljšavamo rad cloud rješenja za bolje korisničko iskustvo, a za dodatne zahtjeve na raspolaganju je naša korisnička podrška.
Kako se obračunava korisnička podrška?
Svaki paket Evolva cloud rješenja uključuje određen broj sati korisničke podrške koji se mogu iskoristiti unutar 1 godine. Obračunavamo vrijeme utrošeno na telefonsku i email podršku uz potrebne analize.
Utrošio sam sve sate korisničke podrške, što sad?
Dodatni sat korisničke podrške naplaćuje se 300,00 kn/sat + PDV uz prethodnu ponudu s naše strane i odobrenje ponude s Vaše strane.
Trebam više prostora za podatke i datoteke.
U korisnički paket uključen je određeni prostor za podatke i datoteke, a dodatni prostor naplaćuje se prema cjeniku.

Gdje se nalaze moji podaci u cloudu?
Svi podaci iz Evolva cloud rješenja nalaze se u podatkovnom centru kod pouzdanog pružatelja hosting usluga.
Kako se prati rad cloud aplikacija?
Naši nadzorni alati svakih 5 minuta kontroliraju rad cloud servisa te nas obavještavaju u slučaju zastoja.
Kada će se ukloniti zastoj?
Sa otklanjanjem uzroka zastoja krećemo odmah i rješavamo takve situacije unutar našeg radnog vremena. Radno vrijeme Evolve je 8-16h od ponedjeljka do petka, izuzev blagdana i praznika.
Aplikacija ne radi. Što da radim?
Ukoliko problem nije riješen u kraćem razdoblju molimo da nam javite telefonom: 042/658-550 ili emailom na: podrska@evolva.hr
Što ako želim prestati koristiti uslugu? Nakon prestanka korištenja Vaši podaci i datoteke će biti bespovratno obrisani. Prije brisanja možete zatražiti isporuku arhive u obliku Excel tablica i datoteka.
Da li redovito radite poboljšanja?
Da, svakodnevno analiziramo rad cloud servisa i poboljšavamo cloud poslovne aplikacije za bolje korisničko iskustvo.
Trebam aplikaciju kakvu ne mogu naći.
Odlično! Vrlo rado ćemo saslušati Vaše zahtjeve i vidjeti što možemo ponuditi.

Što je cloud?

Cloud znači da pristupate poslovnoj aplikaciji putem interneta dok je sve potrebno za rad aplikacije smješteno na sigurnom mjestu o čemu brinu naši stručnjaci.

Brošura

Kontaktirajte nas