Rješenje za praćenje novčanog tijeka po direktnoj metodi
Evolva eCashflow je softversko rješenje za praćenje i analizu novčanog toka po direktnoj metodi tj. na temelju stvarnih uplata i isplata.
Služi kao podrška menadžmentu za praćenje stvarne likvidnosti tvrtke i analizu novčanog tijeka
kroz vrijeme (mjesece/kvartale)
po kategorijama prihoda/rashoda, kupcima/dobavljačima i projektima.
Evidentiranje uplata/isplata može se vršiti kroz evidentiranje uplata/isplata
po dokumentima ili primjerice unosom transakcija prema izvodu računa u banci.
Aplikacija se može koristiti ne Evolva Cloud infrastrukturi ili biti instalirana na server klijenta.
Kako izgleda početak korištenja Evolva Cashflow?
Prije prvog korištenja u Evolva Cashflow sustavu definirati ćete:
željene kategorije prihoda i rashoda,jedan ili više računa/blagajni (primjerice glavni žiro račun, dva računa za posebne namjene, dvije blagajne),projekteRedovni unos podataka sastoji se od unosa dokumenata (ulazni i izlazni računi, ili izvod banke) te unosa transakcija
uplate ili isplate po tim dokumentima.
Za svaku transakciju potrebno je ubilježiti iznos uplate ili isplate, datum transakcije, kategoriju prihoda/rashoda i projekt.
Prednosti korištenja aplikacije Evolva Cashflow
Za Upravu
Kategorizacija prihoda i rashoda
- pregled po kategorijama omogućava korekcije troškova i predviđanje budućih
troškova za plaće, uredski materijal, troškove promocije ili bilo što drugo
što je potrebno pratiti zasebno.
Potpora odlučivanju
- uočena nepovoljna kretanja pomažu da se poduzmu odgovarajuće korektivne radnje,
a testiranjem različitih scenarija moguće je ocijeniti utjecaj neke odluke.
Stanje po računima
- aplikacija u svakom trenutku daje saldo svih računa tvrtke (žiro, kartice,
devizni računi, blagajna i drugo) na temelju stvarnih kretanja novčanih sredstava.
Budući novčani tijek
- prema unosu izlaznih faktura prati se očekivana naplata, a ovisno o realizaciji
transakcija moguća su daljnja planiranja.
Planiranje
- na temelju postojećih transakcija lako se kreiraju unosi sa istim podacima za
buduće mjesece kako bi se dobila projekcija troškova i prihoda što je posebno
korisno kod fiksnih mjesečnih iznosa.
Za djelatnike u financijama i administraciji
Status plaćanja
- brz pronalazak plaćenih ili neplaćenih izlaznih ili ulaznih računa,
uz datum izvršene transakcije i ostale podatke.
Usklađivanje sa bankovnim računima
- popis svih uplata i isplata služi za usporedbu svih prometa po bankovnom
računu kako bi se izvršila kontrola.
Lako dodavanje dokumenata
- Word, Excel i PDF dokumenti se mogu lako dodati pomoću opcija upload,
copy-paste ili skeniranjem.
Centralizirana arhiva dokumenata
- svim dokumentima se pristupa brzo, a pretraživanjem po raznim kriterijima
lako se pronalazi određeni dokument.
Fizička lokacija dokumenta
- oznaka broja registratora olakšava pronalazak originala, a popis fizičke
arhive daje pregled svih dokumenata u nekom registratoru.
Jednostavno korištenje
- Evolva Cashflow se lako koristi putem web browsera bez potrebe za ikakvih
knjigovodstvenim znanjima.
Moduli aplikacije
Cashflow po kategorijama
- ukupan iznos uplata i isplata po pojedinim kategorijama prihoda i troškova kao
što su prodani proizvodi i usluge, porezi i doprinosi, plaće, najam prostora,
uredski materijal, marketing i drugo.
Cashflow po partnerima
- pregled ukupnih uplata i isplata po pojedinim partnerima.
Cashflow po projektima
- ukupan iznos uplata i isplata po projektima odnosno radnim nalozima za ocjenu
isplativosti i podršku prodaji.
IR/UR kroz godinu
- ukupan iznos svih izdanih i plaćenih izlaznih i ulaznih računa prikazuje
one sa najvećim ukupnim iznosima i odstupanja u pojedinim mjesecima te olakšava
predviđanja za buduća razdoblja.
Prometi računa
- pregled svih uplata i isplata po određenom tipu računa pri čemu se za svaki unos
može brzo promijeniti iznos, kategorija ili neki drugi podatak o kojem ovisi
pravilno svrstavanje.
Dokumenti
- digitalizacija dokumenata prilikom čega se određuje partner, iznos, vrsta i tip
dokumenta, fizička lokacija dokumenta, opis, podaci o transakciji koji uključuju
datum, realiziranost, kategoriju i projekt na koji želimo evidentirati tu
transakciju.
Evidencija
- proizvoljno definiranje tipova dokumenata, vrsta transakcijskih računa i
kategorija za dobivanje upravo onih izvještaja koji će dati potrebnu informaciju.
Napredne funkcionalnosti
Integracija sa drugim sustavima
- aplikacija se može povezati sa drugim sustavima kako bi se dobila točnija slika o
kretanju toka novca.
Email izvještaji
- mogućnost slanja izvještaja na email početkom svakog dana, krajem mjeseca ili u
nekom drugom definiranom razdoblju.
Izvršavanje povezanih zaduženja
- iz aplikacije je moguće poslati email poruke drugim zaposlenicima sa zadacima vezano
za točno određeni dokument.