Lako donošenje uspješnih odluka
- automatski dnevni, tjedni i mjesečni izvještaji sadrže analizu mnogih aspekata uspješnosti naplate potraživanja i restrukturiranja dugovnog portfelja te su odlična podloga za nadzor i lako donošenje daljnjih odluka.
Challenge strategije
- testiranjem različitih strategija uživo na pojedinim segmentima dugovnog portfelja moguće je izmjeriti koje strategije naplate daju najbolje željene rezultate.
Laka prioritizacija aktivnosti
- jednostavnim zahvatom u sustavu trenutačno se mijenja prioritet aktivnosti koje djelatnici naplate trebaju izvršiti nad dugovnim portfeljom te se time naplatu vodi u željenom smjeru.
Kontrola nad procesom naplate
- u svakom trenutku zna se tko što radi, kojim prioritetom treba izvršavati zadatke nad dugovnim portfeljom te koja je učinkovitost djelatnika naplate.
Brza realokacija posla
- koordinator na ekranu vidi radno opterećenje djelatnika u svom timu te lako vrši realokaciju posla u slučaju uvođenja novih djelatnika, smanjenja tima, reorganizacije, godišnjih odmora i sl.
Laka analiza dugovnog portfelja
- sukladno ovlastima koordinator lako prati trendove u svom dijelu dugovnog portfelja kako bi prepoznao potrebne izmjene u strategijama naplate u svrhu dobivanja boljih rezultata.
Jasna slika duga i dužnika na jednom mjestu
- djelatnik ima sve relevantne informacije za lako izvršavanje zadataka.
Jasno definirani prioriteti zadataka
- zadaci po dugovnom portfelju poredani su po prioritetu definiranom u strategiji naplate te ih djelatnik naplate brzo odrađuje prema jasnom redoslijedu.
Automatizacija aktivnosti
- dio aktivnosti se odvija bez sudjelovanja djelatnika (npr. slanje opomene) ili sustav vodi djelatnika i pomaže mu u izvršenju svih potrebnih koraka (npr. izrada ponude reprograma duga).
Stvaranje dokumenata po predlošcima
- sustav automatski stvara dokumente po zadanim predlošcima te ih puni s podacima o dugu i dužnicima, a djelatnici naplate ih zatim lako po portrebi dodatno kontroliraju i uređuju prije slanja.
PLAN
- definiranje strategija naplate i njihovih aktivnosti, kako bi se ostvarila učinkovita naplata potraživanja.
DO
- izvršavanje definiranih strategija naplate nad dugovnim portfeljom.
CHECK
- stalan nadzor uspješnosti strategija naplate kroz izvještaje i kontrola efikasnosti rada djelatnika.
ACT
- implementacija challenge strategija i usvajanje novih uspješnih strategija, te optimizacija odvijanja pojedinih aktivnosti.
Sustav se temelji na nagrađivanoj tehnologiji Evolution Framework koja uključuje napredne funkcionalnosti za upravljanje dokumentima, upravljanje procesima i vizualizaciju podataka, te automatske izvještaje koji su od presudne važnosti za lako donošenje uspješnih odluka.
Evolva sustav za naplatu potraživanja, implementiran u Privrednoj banci Zagreb, zbog uspješnih rezultata ocijenjen je kao najbolja praksa i IT rješenje na razini 11 banaka grupe Intesa SanPaolo.
INFORMACIJE
info@evolva.hrPRODAJA
prodaja@evolva.hrPOSAO
posao@evolva.hr